Αποστολή & Πληρωμή

Με ποιον τρόπο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

H αποστολή των προϊόντων με μικρό ή μέτριο βάρος και όγκο γίνεται με την εταιρεία ACS Courier ή Γενική Ταχυδρομική. Για παραγγελίες βάρους άνω των 20kg η αποστολή τους εκτελείται με πρακτορείο μεταφορών πανελλαδικά.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας είτε μέσω email στο [email protected], είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας της σελίδας μας ΕΔΩ ή και τηλεφωνικά στο 2421095217.

Σε πόσο χρόνο αποστέλλονται;

Οι παραγγελίες που αφορούν προϊόντα που διαθέτουμε σε απόθεμα, αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα και φθάνουν σε εσάς σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την παραγγελία, με την ACS Courier. Διαφορετικά, αν το προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, θα φτάσει σε εσάς σε διάστημα από 10 έως 30 ημέρες. Τέλος, σε περίπτωση που η παραγγελία στο καλάθι σας περιλαμβάνει προϊόντα σε απόθεμα και προϊόντα κατόπιν παραγγελίας, θα αποστέλλονται όλα μαζί μόλις γίνουν όλα διαθέσιμα, εκτός αν επιθυμείτε και μας ζητήσετε να σταλούν με 2 διαφορετικές αποστολές.

Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;

Για παραγγελίες με βάρος προϊόντων κάτω των 20kg υπάρχει χρέωση αποστολής 3,90€ έως 2kg. Για κάθε επιπλέον κιλό που προστίθεται υπάρχουν οι παρακάτω χρεώσεις βάσει της περιοχής σας.

Συγκεκριμένα, για κάθε επιπλέον κιλό, προστίθεται:

  • 0,70€ σε Χερσαίους Προορισμούς.
  • 1€ σε Νησιωτικούς Προορισμούς.
  • 1€ σε Δυσπρόσιτους Προορισμούς (δείτε αν η περιοχή σας συμπεριλαμβάνεται στους Δυσπρόσιτους Προορισμούς της ACS Courier, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία ΕΔΩ. Το είδος της περιοχής σας φαίνεται στην 2η στήλη του πίνακα των αποτελεσμάτων (ΔΠ = Δυσπρόσιτος Προορισμός) (ΔΧ = Δυσπρόσιτος Χωρίς Χρέωση Προορισμός).

Στις άνω τιμές δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη κάρτα

Η πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα πραγματοποιείται με χρήση του συστήματος πληρωμών της συνεργαζόμενης τράπεζας Eurobank. Οι κάρτες οι οποίες είναι αποδεκτές, είναι οι κάρτες Visa και Mastercard, όλων των τραπεζών. Η πληρωμή μέσω κάρτας πραγματοποιείται υπό την προϋπόθεση νόμιμης χρήσης αυτής. Επιλέγοντας το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής, θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης τράπεζας όπου θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή.

Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται από το σύστημα μας. Την ορθότητα και την ασφάλεια των συναλλαγών σας, εγγυάται η συνεργαζόμενη τράπεζα.

PayPal

Επιλέγοντας πληρωμή μέσω PayPal θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της συγκεκριμένης υπηρεσίας όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω του λογαριασμού σας στην PayPal.

Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται από το σύστημα μας. Την ορθότητα και την ασφάλεια των συναλλαγών σας, εγγυάται η υπηρεσία PayPal.

Τραπεζικό έμβασμα

Εναλλακτικά, δίδεται η δυνατότητα στον αγοραστή  να πραγματοποιήσει τις αγορές του με έμβασμα – κατάθεση στους κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς:

Eurobank
  • IBAN: GR40 0260 0180 0000 3020 0927 005
Εθνική Τράπεζα
  • IBAN: GR85 0110 2010 0000 2014 7078 180
Τράπεζα Πειραιώς
  • IBAN: GR63 0172 6100 0056 1006 0032 069
Alpha Bank
  • IBAN: GR74 0140 3100 3100 0200 2025 120
Συνεταιριστική Τράπεζα
  • IBAN: GR09 0910 1100 0006 0995 1720 011

Στα στοιχεία καταθέτη επιβάλλεται να αναγράφεται το όνομα του αγοραστή ή ο αριθμός παραγγελίας. Το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στην συνέχεια στο e-mail [email protected], για δική σας ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Αντικαταβολή

Η εξόφληση πραγματοποιείται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier. Το κόστος της υπηρεσίας ανέρχεται στα 2€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Επιστροφές & Αλλαγές

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει αναιτιολόγητα και για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που αγόρασε και του παραδόθηκε εντός  14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματός του προς την εταιρεία στο [email protected]

Ποιοι είναι οι όροι επιστροφής / αλλαγής ενός προϊόντος;

Η επιστροφή / αλλαγή προϊόντων είναι δυνατή σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:

  1. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
  3. Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
  4. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα.
  5. Στην περίπτωση, κατά την οποία το προς επιστροφή προϊόν παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας χωρίς προηγούμενη επιβάρυνση των εξόδων αποστολής, τα έξοδα αυτά παρακρατούνται από το προς επιστροφή χρηματικό ποσό.
  6. Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.

Στην περίπτωση, κατά την οποία οι ως άνω όροι δεν πληρούνται, το προϊόν δε θα παραλαμβάνεται από την Εταιρεία και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση του ιδίου.

Τι συμβαίνει κατόπιν της επιστροφής ενός προϊόντος;

Με την επιστροφή του προϊόντος και την παραλαβή του από το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ομοειδές και καινούριο, σε περίπτωση που το αρχικό έχει αποδειχθεί ελαττωματικό (αντικατάσταση). Η επιστροφή πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική αγορά. Εν συνεχεία παρέχεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί το πιστωθέν τίμημα για την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος, αρεσκείας και επιλογής του.

Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο, τότε ο αγοραστής οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς. Εάν ωστόσο το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε η εταιρεία μας πιστώνει στον αγοραστή τη διαφορά σύμφωνα με τα ως άνω αναγραφόμενα.

Στην περίπτωση, κατά την οποία για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του προϊόντος (με άλλο ίδιο ή διαφορετικό) δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, δύναται να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που δαπανήθηκε για την ακυρωθείσα αγορά. Ο τρόπος επιστροφής του καθορίζεται σε συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal, πιστωτική κάρτα ή μετρητά).

Σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι εφικτή η επιστροφή / αλλαγή ενός προϊόντος;

Από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής δύνανται να εξαιρεθούν, όσα προϊόντα διατίθενται από την εταιρεία σε ειδικές εκπτωτικές τιμές (προσφορές) για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Στις περιπτώσεις αυτές, τα προϊόντα ανήκουν στην υποκατηγορία Προσφορές, ενώ η εξαίρεση τους από το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής αναγράφεται με σαφήνεια στους ειδικότερους όρους που πλαισιώνουν τη διάθεση τους.

Επιπλέον, από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

Δικαίωμα ωστόσο επιστροφής δεν μπορεί να αποκλειστεί και ο αγοραστής δικαιούται να το επιστρέψει στην εταιρεία στην περίπτωση, κατά την οποία διαπιστωθούν νομικά ή πραγματικά ελαττώματα στο παραδοθέν προϊόν.